decembrie 2009
ShortsUp - Scurtmetrajele prind viaţă
ShortsUP revine vineri, 18 decembrie 2009, de la 21.00 la Teatrul Naţional/ Galeriile ArtExpo cu un eveniment adaptat ritmului nebun al marilor oraşe - filmele din luna decembrie nu vor depăşi 3 minute, iar la afterparty, SEB va mixa pe repede înainte refrenele celor mai cunoscute piese din anii 80 până azi.

Evenimentul ShortsUP - Extra Extra Shorts va însemna peste 30 de scurtmetraje unul şi unul care îi vor tine în priză pe spectatori timp de două ore. Iran: A Nation of Bloggers este o animaţie din 2008 despre libertate şi revolutia prin blogging, iar Bon Voyage - o ficţiune britanică amuzantă premiată la majoritatea festivalurilor de scurtmetraje din SUA. Cele mai bune filme de un minut din întreaga lume, adunate sub brandul Filminute, vor face o oprire "expres" la ShortsUP, cu o selecţie de pelicule votate "cele mai populare" în 2009.

Programul de filme va include şi câteva animaţii semnate Studioset, unul dintre cele mai creative studiouri de animaţie din România în acest moment.

La afterparty, SEB & Fanas promit că fiecare piesă nu va depăşi durata propriului refren, dar şi că nu vor exista regrete pentru întreruperi atât de dese, căci după fiecare fragment muzical cunoscut va urma altul şi mai cunoscut. VJ Crid asigură vizualurile de la party printr-o serie de imagini pe cât de scurte, pe atât de memorabile.

ShortsUP, organizat de Asociaţia Oricum şi Feeder.ro, împreună cu Vodafone România, aduce în fiecare lună cele mai titrate scurtmetraje din întreaga lume, în cadrul unor experienţe cinematografice interactive, în care publicul face parte din scenariul evenimentelor.

Biletele sunt disponibile direct la intrare, la TNB/ ArtExpo, în seara evenimentului. Preţul unui bilet este de 20 RON şi oferă acces la programul întregului eveniment.

Mai multe informaţii puteţi afla de pe site-ul www.shortsup.ro sau de la [email protected].


ShortsUP este organizat de Asociaţia Oricum şi Feeder.ro, cu sprijinul Vodafone România.

Oricum este organizaţia non-profit ce şi-a propus să transforme felul în care industriile creative contribuie la dezvoltarea României. Misiunea noastră este aceea de a crea proiecte cu un impact si un grad de sustenabilitate mare, destinate în principal tinerilor sub 30 de ani. Prioritare pentru noi sunt patru ramuri ale industriilor creative: cinematografia, designul, arhitectura şi muzica. Echipa care conduce astăzi asociaţia a contribuit în ultimii trei ani la proiecte ce au implicat peste 25.000 de tineri.

Feeder este "agenţia de ştiri a naţiunii alternative", un site ce publică, de 5 ani, ştiri şi articole din zona urbană, evenimente alternative, sporturi extreme, muzică electronică, publicitate, design, tehnologie şi internet.

Vodafone România este divizie a Vodafone Group Plc., cel mai mare grup internaţional de comunicaţii mobile din lume cu aproximativ 323 milioane de clienţi, la 30 septembrie 2009. În prezent, Vodafone are divizii în 31 de ţări pe 5 continente şi aproximativ 40 de reţele partenere în întreaga lume. Pentru mai multe informatii, vizitaţi www.vodafone.ro
.

0 comentarii

Scrieţi la LiterNet

Scrieţi o cronică (cu diacritice) a unui eveniment cultural la care aţi participat şi trimiteţi-o la [email protected] Dacă ne place, o publicăm.

Vreţi să anunţaţi un eveniment cultural pe LiterNet? Îl puteţi introduce aici.

Publicitate

Sus