Home

Home
Cititi-ne pe FacebookUrmati-ne pe TwitterFeed RSS gratuit

Spacer

Agenda LiterNet  Sageata  Ştiri  Sageata  ShortsUp - Scurtmetrajele prind viaţă

Oscar, Berlin, BAFTA şi Clermont Ferrand sub acelaşi acoperiş la Noaptea lungă a filmelor scurte


Comunicat de presă

iunie 2010
TextText mai micText mai mare
Versiune imprimabila Adauga cu AddThis
Sâmbătă, 19 iunie 2010, ShortsUP, cu sprijinul Vodafone România, prezintă ediţia a doua a aşteptatului maraton de scurtmetraje Noaptea lungă a filmelor scurte.

O selecţie impresionantă cu filmele scurte premiate în 2009-2010 la cele mai apreciate festivaluri ale lumii se află deja la linia de start a maratonului de o noapte ce va avea loc, în Bucureşti, la Teatrul Naţional, Galeriile ArtExpo. Evenimentul se extinde anul acesta şi la Cluj, Iaşi şi Timişoara.

Pe 19 iunie 2010, de la 20.00, cinefilii se vor putea bucura de marele câştigător la Oscar 2010, de filmele care au luat Ursul de Aur şi Ursul de Argint la Berlin, de premianţii BAFTA, European Film Academy şi Clermont Ferrand în 2010. Noaptea lungă de la TNB/ ArtExpo va include şi o selecţie cu cele mai populare filme la ediţia Anim'Est 2009, precum şi scurtmetrajele din secţiunea horror Umbre, de la TIFF 2010. În plus, patru dintre cele mai premiate scurtmetraje româneşti din ultimul an vor fi prezentate publicului chiar de către regizorii Tudor Jurgiu, Adrian Sitaru, Alexandru Mavrodineanu şi Paul Negoescu.

Noaptea lungă a filmelor scurte este cel mai mare eveniment anual organizat de ShortsUP România, un festival neconvenţional de scurtmetraje, a cărui misiune este aceea de a aduce publicului românesc filme de scurtmetraj valoroase, care nu au un canal de distribuţie dedicat.

Răzvan Crişan, fondator ShortsUP, spune despre eveniment: "Este o performanţă şi pentru noi alcătuirea unui astfel de program, exclusiv din filme câştigătoare în ultimul an în marile competiţii ale lumii. Iar faptul că publicul de la noi le poate vedea atât de repede, în cadrul unui singur eveniment, concomitent în 4 oraşe, este cu siguranţă o premieră. Ne bucurăm de lărgirea echipei şi de faptul că publicul din marile centre urbane îşi doreşte să vadă scurtmetraje".

"Suntem bucuroşi să continuăm să susţinem industriile creative prin evenimentele organizate de ShortsUP, evenimente care concentrează interesul românilor pentru scurtmetraje, o zonă ce continuă să crească an de an. Noaptea lungă a filmelor scurte va deveni, cu siguranţă, un reper cultural, oferind publicului din România cele mai recente scurtmetraje, premiate la marile festivaluri internaţionale", a spus David Perrotta, Senior Director, Customer Experience, Vodafone România.

Prima ediţie a evenimentului Noaptea lungă a filmelor scurte a avut loc pe 26 iunie 2009 şi a adunat, numai în Bucureşti, 2000 de iubitori de scurtmetraje.

Biletele pentru evenimentul din Bucureşti sunt puse în vânzare prin reţeaua Eventim, online sau în librăriile Cărtureşti şi magazinele Vodafone. În limita locurilor rămase, se vor putea achiziţiona şi la intrare, în seara evenimentului. Preţul unui bilet este 25 lei.

Mai multe informaţii puteţi afla de pe site-ul www.shortsup.ro.

ShortsUP este organizat de Asociaţia Oricum şi Feeder.ro, cu sprijinul Vodafone România.

Oricum este organizaţia non-profit ce şi-a propus să transforme felul în care industriile creative contribuie la dezvoltarea României. Misiunea sa este aceea de a crea proiecte cu un impact si un grad de sustenabilitate mare, destinate în principal tinerilor sub 30 de ani. Prioritare pentru Oricum sunt patru ramuri ale industriilor creative: cinematografia, designul, arhitectura şi muzica. Echipa care conduce astăzi asociaţia a contribuit în ultimii trei ani la proiecte ce au implicat activ peste 25.000 de tineri.

Feeder este "agenţia de ştiri a naţiunii alternative", un site ce publică, de 5 ani, ştiri şi articole din zona urbană, evenimente alternative, sporturi extreme, muzică electronică, publicitate, design, tehnologie şi internet.

Vodafone România este divizie a Vodafone Group Plc., cel mai mare grup internaţional de comunicaţii mobile din lume cu aproximativ 323 milioane de clienţi, la 30 septembrie 2009. În prezent, Vodafone are divizii în 31 de ţări pe 5 continente şi aproximativ 40 de reţele partenere în întreaga lume.



 Toate articolele despre ShortsUp - Scurtmetrajele prind viaţă


0 comentarii

Spacer Spacer