Home

Home
Cititi-ne pe FacebookUrmati-ne pe TwitterFeed RSS gratuit

Spacer

Agenda LiterNet  Sageata  Ştiri  Sageata  Festivalul TIFF 2011

Workshop de neratat la TIFF 2011 susţinut de Thomas Mai


Comunicat de presă

mai 2011
TextText mai micText mai mare
Versiune imprimabila Adauga cu AddThis
Una dintre surprizele celei de-a zecea ediţii a Festivalului Internaţional de Film Transilvania (TIFF) este prezenţa la Cluj-Napoca a celui mai apreciat expert, la ora actuală, din domeniul distribuţiei de film şi marketing: Thomas Mai.
 
Thomas Mai va susţine în data de 10 iunie 2011 un workshop aplicat şi dedicat Crowdfunding-ului, Social Media şi Distribuţiei 2.0.
 
Astfel, profesioniştii industriei de film români, dar şi invitaţii străini ai festivalului (producători, distribuitori, regizori), cei ce activează în domenii precum Marketing, Relaţii publice, Vânzări, dar şi toţi cei interesaţi de modul în care se poate promova rapid şi eficient un "produs" prin intermediul Internetului, au acum şansa să aprofundeze secretele platformelor de socializare online. Timp de şapte ore, în baza unui plan de lucru intensiv, participanţii la workshop vor putea să descopere şi să înţeleagă modul prin care social media poate funcţiona pentru obţinerea de finanţări pentru o producţie de film, cât şi pentru distribuţia şi vânzarea filmelor.
 
Astăzi, industria de film, şi nu numai, apelează la platformele social media cu înverşunare. Internetul a devenit o alternativă esenţială şi complementară, totodată, promovării & distribuţiei de film, cât şi obţinerii de fonduri necesare realizării unui film.
 
Producătorul de film are şansa să acţioneze pe cont propriu în ceea ce priveşte finanţarea, promovarea şi distribuţia filmelor pe care le realizează apelând la mediul online. Este important să ştie cum să o facă, pentru a beneficia de rezultate rapide şi vizibile. Acelaşi lucru este valabil pentru toţi ce ce îşi doresc să obţină, într-un termen scurt, un impact puternic pentru produsele pe care le promovează. Social media a devenit soluţia ideală prin care se poate face cunoscut un produs - fie el un film, o idee, un eveniment, un album de muzică, etc.

 


Thomas Mai este cunoscut pentru experienţa sa în acest domeniu, ţinând prelegeri şi oferind consultaţii pe teme de finanţare, marketing, distribuţie de film şi New Media în întreaga lume. A ţinut prezentări la 19 workshop-uri din jurul lumii. Thomas a fost sales agent timp de 14 ani, perioadă în care a vândut filmele realizate de regizori precum Lars von Trier, Lukas Moodyson, Thomas Vinterberg şi mulţi alţii. A produs 4 lung metraje: The Eighteenth, Possessed, Don's Plum, şi One Point O, fiind recompensat cu numeroase distincţii. Thomas a fost managing partner şi producător la Klondike Film între 1996-1998 şi CEO al Trust Film Sales între 1998-2000. Între 2000-2004 a fost managing partner şi producător la ZentAmerica şi CEO Katapult Film Sales din Los Angeles între 2004-2006. Între 2006-2009, a condus departamentul New Business la TrustNordisk.

Este important ca aceia ce doresc să ţină pasul cu timpurile în care îşi desfăşoară activitatea să descopere şi să aprofundeze tehnicile de folosire a social media. De aceea, TIFF propune acest workshop esenţial şi extrem de folositor, în premieră pentru România.
 
Toţi cei ce doresc să se înscrie la workshop-ul susţinut de Thomas Mai la Cluj, în data de 10 iunie 2011,  sunt rugaţi să trimită un email cu CV-ul ataşat pe adresa workshops@tiff.ro.
 
Locurile sunt limitate. Accesul la workshop se face contra cost: 30 Ron (bilet general), 15 Ron (pentru studenţi). Studenţii la facultăţile de film au acces gratuit pe baza prezentării carnetului de student la intrare.

 Info

TIFF este organizat de: Asociaţia pentru Promovarea Filmului Românesc - APFR
Cu sprijinul: Ministerului Culturii şi Patrimoniului Naţional, Centrului Naţional al Cinematografiei, Primăriei şi Consiliului Local Cluj, Consiliului Judeţean Cluj, Programului Media al Uniunii Europene, Institutului Cultural Român
Co-producător: TVR 1
Sponsor oficial: Ursus Breweries
Sponsori: TNT, MasterCard, L'Oreal, JTI, Banca Transilvania, TenarisSilcotub, HBO Romania
Maşina oficială: Mercedes-Benz
Partener: Transilvania Film
Partener de promovare: Vitrina Advertising
Parteneri media: Europa Fm, Cocor Media Channel, Adevărul, Adevărul de seară, Dilema veche, Forbes, OK!, Zile şi Nopţi, Elle, Viva, Decât o revistă, Tataia, Academia Caţavencu, Oops Media, Elevate, ZOOM
Parteneri online: Realitatea.net, Voxpublica.ro, Pandoras.ro, Liternet.ro, Feeder.ro, Port.ro, Art Act Magazine, Hipmag
Parteneri media locali: TVR Cluj, Realitatea TV Cluj, monitorulcj.ro, Ziua de Cluj, Făclia, Radio Cluj, Radio Paprika, infoLOCAL

Descarcă programul TIFF, 2011 aici..






 Toate articolele despre Festivalul TIFF 2011


1 comentariu

Click pentru a mări imaginea


Resurse

 Alte articole de Comunicat de presă


Alte articole

 EducaTIFF este Cel Mai Bun Proiect Educaţional din România - Gala Premiilor în Educaţie, Comunicat de presă
 EducaTIFF e în cursa pentru Cel mai bun proiect educaţional la Gala Premiilor în Educaţie, 2011, Comunicat de presă
 Cinemateca TIFF: Filmele de la TIFF 2011 revin la Cluj şi Sibiu, Comunicat de presă
 Noaptea Albă a Filmului Românesc - o nouă ediţie de senzaţie, Comunicat de presă
 Impresiile FILM MENU de la TIFF 2011, Autori diverşi
 Toate articolele despre Festivalul TIFF 2011


SCRIEŢI LA LITERNET

Scrieţi o cronică (cu diacritice) a unui eveniment cultural la care aţi participat şi trimiteţi-o la cronici@liternet.ro. Dacă ne place, o publicăm.

Vreţi să anunţaţi un eveniment cultural pe LiterNet.ro? Îl puteţi introduce aici.


PUBLICITATE




CITIŢI-NE PE FACEBOOK


Spacer Spacer