octombrie 2013
Bucharest Fringe - Maratonul Teatrului Independent, 2013
Ediţia a Treia a Maratonului Teatrului Independent - "Bucharest Fringe" se va desfăşura în perioada 27 septembrie - 06 octombrie 2013 în următoarele spaţii independente din Bucureşti: Teatrul Apropo, unteatru, Teatrul LUNI de la Green Hours, Carol 53, Teatrul Mignon, Teatrul de Artă Bucureşti şi Godot Cafe Teatru.

Festivalul promovează mişcarea teatrală independentă - organizaţiile, spaţiile de spectacole din Bucureşti - şi îşi propune să ofere publicului şi criticilor o selecţie de spectacole din toate zonele performative: teatru, teatru-dans, performance, spectacole site-specific, spectacole ale şcolilor de teatru. Biletele vor avea un preţ redus (10 lei) faţă de preţul obişnuit practicat în locaţiile-gazdă.
 
Programul Maratonului Teatrului Independent - "Bucharest Fringe"
 
VINERI, 27 SEPTEMBRIE 2013:
* Ora 18.00, Teatrul Apropo:
Deschiderea Festivalului. Conferinţă de Presă
Ora 20.00, Teatrul de Artă:
Del Duma. Vorbeşte-le despre mine de Mihaela Drăgan (Teatrul Pentru Puţini)
Cu: Mihaela Drăgan
Muzica live: Radu Captari / Text: Mihaela Drăgan / Costume: Meşteshukar Butiq / Afişul şi pictură: Paul Hitter
Regia: Liana Ceterchi
Poveştile a patru femei rome se îmbină cu muzica tradiţională romani într-un spectacol de teatru documentar.
Cele patru femei rostesc: "Del Duma, Vorbeşte-le despre mine"! Despre adevărul căsătoriei timpurii, despre ce înseamnă apartenenţa la o comunitate tradiţională şi despre ce se întâmplă când nu te mai regăseşti acolo. Despre aşa-zisul "exotism" al femeii rome, despre stereotipuri care ne amintesc că acceptarea şi diversitatea sunt încă departe de realitate.
4 poveşti de viaţă emoţionante, triste şi vesele în acelaşi timp, în piesa de teatru Del Duma, Vorbeşte-le despre mine, documentată şi jucată de actriţa Mihaela Drăgan, muzica Radu Captari, pentru ca mesajul acestor femei să ajungă mai departe.

"Ca să nu mă mărit, m-am pocăit. Părinţii mei îmi spuneau că e vremea, că toate fetele se mărită la vârsta mea dar eu nu mă simţeam pregătită la 13 ani să devin soţie şi nici mamă!"
"Mi-a dăruit un C.D. cu albumul lui pe care mi-a scris: the best two days of my life, big kiss for my future wife. Când am ajuns în Olanda am aflat că el era dealer de marijuana. Acolo toţi erau curioşi să afle lucruri despre mine, despre familia mea gipsy de parcă eram exponat de muzeu."
"Da, sunt ţigancă, dar nu privi tu partea rea, uită-te la mine cum sunt şi judecă-mă după persoana mea."

SÂMBĂTĂ, 28 SEPTEMBRIE 2013:
Ora 19.00, Teatrul Apropo
Sfârşit. Work in Progress de Robert Bălan (independent)
cu si de: Robert Balan
Producător: Asociatia Art No More. Cu sprijinul Lorgean Theatre si Teatrului 7
Durata: 40 min
Am 34 de ani şi am început să folosesc tot mai des expresia "pe vremea mea". Am inceput să dau sfaturi atunci când nu mi se cer, să iau tot mai multe pastile şi leacuri băbesti, să mă culc devreme. Am început sa mă gândesc că ar trebui sa devin "om responsabil".
Spectacol recomandat persoanelor peste 30 de ani.

Ora 21.00, Teatrul Mignon
10 studii despre iubire cu i mic de Lucia Mărneanu, Cluj & A Dragon In My Mind de Pal Emoke, Cluj (spectacol coupe)
A) 10 studii despre iubire cu i mic
Concept: Lucia Mărneanu şi Andrei Mărginean
Regie şi scenariu: Lucia Mărneanu
Distribuţie: Lucia Mărneanu şi Andrei Mărginean
Retroproiecţii live: Andrei Mărginean
Durată: 1h
"Povestea unei nunţi oarecare.
Zece personaje.
Zece guri şi douăzeci de ochi.
Prea multe păreri.
O invitaţie adresată publicului la a resimţi sensul mut al relaţiilor de cuplu prin vacarmul Nunţii."

B) A dragon in my mind de Emőke Pál
Un One-Woman Show bazat pe improvizaţie cu Emőke Pál
Producţie: independent
Durată: 20 minute
Premii: Premiul pentru cea mai bună actriţă, secţiunea individual la Gala Tânărului Actor Hop - 2013
"Deseori se întâmplă ca pentru a ne face înţeleşi, suntem nevoiţi să folosim o altă limbă decât cea maternă. Dacă omul este un vorbitor începător a limbii respective se creează situaţii ilare şi jenante. Acest fenomen, relaţia dintre vis şi realitate, iar mai ales reconcilierea etnică sunt temele pe care un supravieţuitor al sistemului educaţional românesc le propune să le dezbate în cadrul unui spectacol scurt."

DUMINICĂ, 29 SEPTEMBRIE 2013:
Ora 19.00, unteatru:
Scrisoare către Casandra de Pedro Erias
Regia: Andrei şi Andreea Grosu
Scenografia: Vladimir Turturica
Distribuţia: Cristina Casian, Liviu Pintileasa
Scrisoare către Casandra este încercarea lui Pedro Eiras de a supravieţui unei lumi în care violenţa, singurătatea şi moartea înfloresc ameţitor. Doi îndrăgostiţi, o scrisoare şi depărtarea. Fragilitatea discursului teatral e potenţat de fundalul imaginat de autor: războiul. Se vorbeşte despre un soldat condamnat care a făcut tot ce-i stătea în putinţă pentru a evita nebunia. Şi despre o Casandra - cea blestemată să ghicească. Prin cuvintele ei, Pedro Eiras încearcă psihanaliza, deconstructivismul, pentru a transmite faptul că textul lumii întregi se află acolo, aşteptând să fie citit.
"Cu toate că cititul este un blestem lucid, am scris această piesă pentru a şti să citesc un pic mai bine." (Pedro Erias)

Ora 21.00, Teatrul Mignon
10 studii despre iubire cu i mic de Lucia Mărneanu, Cluj & A Dragon In My Mind de Pal Emoke, Cluj (spectacol coupe)
A) 10 studii despre iubire cu i mic
Concept: Lucia Mărneanu şi Andrei Mărginean
Regie şi scenariu: Lucia Mărneanu
Distribuţie: Lucia Mărneanu şi Andrei Mărginean
Retroproiecţii live: Andrei Mărginean
Durată: 1h
"Povestea unei nunţi oarecare.
Zece personaje.
Zece guri şi douăzeci de ochi.
Prea multe păreri.
O invitaţie adresată publicului la a resimţi sensul mut al relaţiilor de cuplu prin vacarmul Nunţii."

B) A dragon in my mind de Emőke Pál
Un One-Woman Show bazat pe improvizaţie cu Emőke Pál
Producţie: independent
Durată: 20 minute
Premii: Premiul pentru cea mai bună actriţă, secţiunea individual la Gala Tânărului Actor Hop - 2013
"Deseori se întâmplă ca pentru a ne face înţeleşi, suntem nevoiţi să folosim o altă limbă decât cea maternă. Dacă omul este un vorbitor începător a limbii respective se creează situaţii ilare şi jenante. Acest fenomen, relaţia dintre vis şi realitate, iar mai ales reconcilierea etnică sunt temele pe care un supravieţuitor al sistemului educaţional românesc le propune să le dezbate în cadrul unui spectacol scurt."

LUNI, 30 SEPTEMBRIE 2013:
Ora 19.00, unteatru
Scrisoare către Casandra de Pedro Erias
Regia: Andrei şi Andreea Grosu
Scenografia: Vladimir Turturica
Distribuţia: Cristina Casian, Liviu Pintileasa
Scrisoare către Casandra este încercarea lui Pedro Eiras de a supravieţui unei lumi în care violenţa, singurătatea şi moartea înfloresc ameţitor. Doi îndrăgostiţi, o scrisoare şi depărtarea. Fragilitatea discursului teatral e potenţat de fundalul imaginat de autor: războiul. Se vorbeşte despre un soldat condamnat care a făcut tot ce-i stătea în putinţă pentru a evita nebunia. Şi despre o Casandra - cea blestemată să ghicească. Prin cuvintele ei, Pedro Eiras încearcă psihanaliza, deconstructivismul, pentru a transmite faptul că textul lumii întregi se află acolo, aşteptând să fie citit.
"Cu toate că cititul este un blestem lucid, am scris această piesă pentru a şti să citesc un pic mai bine." (Pedro Erias)

 * Ora 21.00, Teatrul Apropo
Nişa după Dinu Flămând - spectacol-experiment, Premieră în Festival
 
MARŢI, 01 OCTOMBRIE 2013:
Ora 19.00, Teatrul de Artă
Variaţiuni la invenţiuni. Opus 2
 de Emilian Mârnea şi Petre Ancuţa (indep.)
Distribuţie, regie şi concept: Petre Ancuţa şi Emilian Mârnea
Durată maximă: 1 oră
Spectacolul prezintă un concert. Mai exact un dublu concert de pian. Toate bune şi frumoase, numai că ideea de "dublu" şi de împărţire a pianului cu altcineva sună la fel de prost pentru fiecare dintre cei doi virtuozi interpreţi. Se lansează aşadar într-un periplu muzical, începând cu o variantă la 4 mâini a Simfoniei a V-a a lui Ludwig Van Beethoven, dezvoltând o serie de variaţiuni muzicale şi conflictuale pornind de la acest inconvenient. Şi dacă nu era îndeajuns, le mai şi cade cu tronc aceeaşi femeie din public, iar confruntarea ia proporţii. Cât de mari şi unde se va ajunge?! Nu avem decât să aflăm.

Ora 21.00, Teatrul Apropo
Pisica verde de Elise Wilk (U.N.A.T.C. Actorie)
Regia: Cristi Juncu
Scenografie: Cosmin Ardeleanu
Distribuţia: Rareş Andrici, Diana Roman, Andrei Cătalin, Anghel Damian, Irina Antonie, Georgiana Vişan
Pisica verde spune povestea a şase adolescenţi dintr-un oraş de provincie şi a unei seri de sâmbătă care le va schimba vieţile pentru totdeauna. (citiţi textul piesei în volumul pdf editat de LiterNet aici)
Lumea lor înseamnă cartierul de blocuri din spatele combinatului, şcoala, primele iubiri şi clubul President, unde merg sâmbătă seara. Dar lumea lor mai înseamnă şi îngeri care beau vodcă, vrăji făcute la miezul nopţii, pisici verzi care apar în mijlocul intersecţiei şi pastile colorate pe care le înghiţi ca să uiţi. Este o lume din care părinţii lipsesc: fie sunt plecaţi la muncă în străinătate, fie n-au timp, fie copiii sunt nevoiţi să joace rolul părinţilor. Toţi adolescenţii din această poveste se refugiază în lumi paralele, care par mult mai frumoase şi mai suportabile decât cea în care trăiesc.
Pisica verde spune o poveste despre o crimă. E o poveste pe care o ştim cu toţii: am citit-o în ziar sau am văzut-o la ştiri.
În primul rând însă, piesa vorbeşte despre puterea imaginaţiei cea care ne salvează de lumea gri în care trăim.

MIERCURI, 02 OCTOMBRIE 2013:
Ora 19.00, unteatru
Cel mai frumos roman din lume, de Larry Tremblay, Premieră în Festival.
Regia: Alexandra Penciuc
Scenografia: Tudor Prodan
Distribuţia: Nicoleta Lefter şi Ionuţ Grama

"Tot ceea ce îţi poţi imagina este real." - Pablo Picasso
A fost odată o tânără. În ziua în care a împlinit vârsta de 16 ani, şi-a tăiat codiţele, pe care le purta ridicol de simetric. În clipa în care le vede dispărând în vârtejul apei din closet, simte că se petrece în ea o modificare profundă. Din clipa aceea nu mai poate face pe fetiţa inocentă îmbrăcată în rochiţe înflorate. Deschide un caiet şi începe să scrie, fără să şteargă sau să schimbe, cel mai frumos roman din lume.
Într-o zi, un străin apare la marginea satului...

Povestea a două personaje unite într-un joc al creaţiei, în care realul şi imaginarul alternează, coexistă şi se contopesc. Sub aparenţa unei şedinte de terapie în care o mică scriitoare aflată în pană de inspiraţie este analizată de un psihiatru excentric, cei doi dezvăluie noi planuri ale realităţii, care se împletesc, se dezvoltă şi se destramă, pe rând, ca straturile unei cepe, în cautarea esenţei - adevărul pur. O poveste despre dreptul, nevoia şi puterea de a crea.

Ora 21.00, Carol 53
Nostalgia 53 după Mircea Cărtărescu (Teatrul de Foc)
Regia: Crista Bilciu, după texte de Mircea Cărtărescu.
Costume: Maria Tache / Machiaj: Nana Platon / Mişcare scenică: Cristian Rus / Muzica: Dragoş Crifca, Andrei Ungureanu / Video: Paula Oneţ.
Distribuţie: Anda Saltelechi, Sandra Simon, Cristina Pleşa, Cristian Rus, George Sfiraiala, Anne-Marie Zaharia, Fang Shuang, Raluca Zlatanov, Raluca Mihaela Gaina, Andreea Dinu, Iulia Isar, Mihai Marin, Florin Stoian, Andrei Atabay, Mihai Zaharia, Alina Cimpoeru, căţeluşa Zuza.
Spectacolul durează trei ore.

Este vorba despre un experiment teatral, în care spectatorul este smuls din scaunul comod al observatorului pasiv şi târât în poveste alături de actori, în labirintul unei case vechi, exotice, prin care fantasmele nuvelelor lui Cărtărescu se plimbă nestingherite.
Nostalgia 53 nu e o piesă de teatru, ci un spectacol format din 13 mini-spectacole, care dureaza fiecare între 5 şi 45 de minute. RULETISTUL, MENDEBILUL, GEMENII, ARHITECTUL sunt compacte, în timp ce R.E.M. e compus din 9 fragmente, răspândite prin toată casa.

JOI, 03 OCTOMBRIE 2013:
Ora 19.00, Teatrul Apropo
Buzunarul cu pâine după Matei Vişniec (U.N.A.T.C. Păpuşi)
Autor: Mihai Vişniec
Regia: Cristian Pepino
Scenografia: Alexandra Motoc, Bettina Schicht, Andra Stefan, Emilia Holban
Distribuţia: Eliza Păuna, Bettina Schicht, Dan Codreanu, Olga Ioana Bela.
Când lumea noastră reală nu mai e îndeajuns de surprinzătoare, trecem pragul unei lumi mai mici, dar care se zbate în aceleaşi finitudini omeneşti, o lume care se întristează şi râde la dilemele şi precauţiunile omului. Un spectacol care urmăreşte mai adânc această înlănţuire a universurilor în universuri, "Zadarnice trepte către mântuire", o lume a unor fiinţe mai mici, ce amână salvarea nu doar a unui câine, ci a noastră, a tuturor celor care trăim într-o groapă mai mare, într-o învălmăşeală de adevăruri nespuse şi goluri imense pe care le acoperim cu vorbe.
Producător: Universitatea Naţională de Artă Teatrală şi Cinematografică "I.L.Caragiale"
Durata spectacolului: 45 minute
Ora 21.30, Green Hours
dontcrybaby de Catinca Drăgănescu (Compagnie 28 şi Teatrul LUNI)
Un spectacol / performance de Eugen Jebeleanu
Un text de Catinca Drăgănescu şi Eugen Jebeleanu [uşor influenţat(ă) de Scufiţa Roşie - de Fraţii Grimm]
Sound design: Sebastian Claudiu
Scenografia: Velica Panduru
Inspirat din improvizaţiile actorilor: Conrad Mericoffer, Ştefan Huluba, Nicoleta Lefter, Camelia Pintilie, Cristina Drăghici, Silvian Vâlcu
O fată se îndepărtează de la drumul ei. O mamă tot timpul departe. O bunică decisă să facă ultimul pas. Un lup în căutarea victimei. Un vânător care-şi caută direcţia.... Totul ca-ntr-un ring de box. Este vina individului pentru faptele sale? Sau a societăţii care l-a ghidat?

Spectacolul a participat in Festivalul International de Teatru Nou de la Arad, în secţiunea FOCUS Eugen Jebeleanu; Festivalul International de Teatru de la Sibiu.
 
VINERI, 04 OCTOMBRIE 2013:
Ora 17.00, Godot Cafe Teatru
Lansare de carte - volumul de teatru La final moartea strigă: bis!
Ora 19.00, Godot Cafe Teatru
Accidente înspăimântatoare pe terenul de joacă de Rajiv Joseph (ProDrama)
Regia: Ryan Whinnem
Distribuţia: Tudor Aaron Istodor, Simona Cuciurianu
Scenografia şi afişul: Tudor Prodan
Spectacol produs de Asociaţia Pro Drama, Teatrul Fără Frontiere şi Godot Cafe-Teatru.
Sponsor: Brancoveanu Vinars
Accidente înspăimântătoare pe terenul de joacă spune povestea lui Doug (Tudor Aaron Istodor) şi Kayleen (Simona Cuciurianu) pe parcursul a 30 de ani de viaţă, din copilărie până la vârsta de 38 de ani. Relaţia dintre ei este urmărită într-un stil tragicomic din perspectiva rănilor care îi aduc, periodic, împreună, uniţi într-un mod unic şi de neînţeles pentru restul lumii. Dramaturgul Rajiv Joseph construieşte o poveste convingătoare, neconvenţională, despre natura viscerală a iubirii (ne)împărtăşite. Salturile temporale succesive dintre scene dezvăluie spectatorului frânturi din relaţia dintre Doug şi Kayleen, în timp ce aceştia se apropie unul de celălalt sau se distrug reciproc prin răni reale şi imaginare.
Autorul Rajiv Joseph este una dintre noile revelaţii ale teatrului american, câştigând numeroase premii precum NEA Award pentru cea mai bună piesă şi Whiting Writers Award. În 2010 a fost finalist în cursa pentru Premiul Pulitzer, cu piesa Bengal Tiger at the Baghdad Zoo.
Regizorul american Ryan Whinnem este director al Companiei de Teatru Vacant Lot în New York. A colaborat cu Milwaukee Shakespeare, The Folger Theatre şi The Shakespeare Theatre şi a lucrat ca regizor în Boston, Baltimore, Washington DC şi New York City.
Ora 21.00, Carol 53
Nostalgia 53 după Mircea Cărtărescu (Teatrul de Foc)
Regia: Crista Bilciu, după texte de Mircea Cărtărescu.
Costume: Maria Tache. Machiaj: Nana Platon. Mişcare scenică: Cristian Rus. Muzica: Dragoş Crifca, Andrei Ungureanu. Video: Paula Oneţ.
Distribuţie: Anda Saltelechi, Sandra Simon, Cristina Pleşa, Cristian Rus, George Sfiraiala, Anne-Marie Zaharia, Fang Shuang, Raluca Zlatanov, Raluca Mihaela Gaina, Andreea Dinu, Iulia Isar, Mihai Marin, Florin Stoian, Andrei Atabay, Mihai Zaharia, Alina Cimpoeru, căţeluşa Zuza.
Spectacolul durează trei ore.
Este vorba despre un experiment teatral, în care spectatorul este smuls din scaunul comod al observatorului pasiv şi târât în poveste alături de actori, în labirintul unei case vechi, exotice, prin care fantasmele nuvelelor lui Cărtărescu se plimbă nestingherite.
Nostalgia 53 nu e o piesă de teatru, ci un spectacol format din 13 mini-spectacole, care dureaza fiecare între 5 şi 45 de minute. RULETISTUL, MENDEBILUL, GEMENII, ARHITECTUL sunt compacte, în timp ce REM e compus din 9 fragmente, răspândite prin toată casa.

SÂMBĂTĂ, 05 OCTOMBRIE 2013:
Ora 20.00, Green Hours:
Shot după autori americani contemporani (independent)
regia: Andreea Bibiri
mişcare scenică: Carmen Coţofană
distribuţie: Andreea Bibiri / Florina Gleznea, Andreea Mateiu, Andrei Mateiu, Rolando Matsangos / Toma Dănilă
"Femeile consideră că este despre femei. bărbaţii consideră că este despre bărbaţi. pentru că eu, cea care scrie acest text de prezentare sunt femeie, consider că este totuşi despre femei. Noi toţi considerăm că este un text politic sau despre corectitudine politică. Dacă vă simţiţi cumva, pe undeva, lezaţi de incorectitudinea politică din spectacol, ne cerem scuze şi vă dorim să aveţi în continuare o viaţă plină de corectitudine politică. "
Ora 22.00, Godot Cafe Teatru
Fragil de Neil LaBtte
Cu: Andreea Grămoşteanu, Radu Iacoban, Mirela Zeţa, Marin Grigore
Traducere şi adaptare: Radu Iacoban
Decor şi costume: Corina Grămoşteanu
Regie: George Dogaru
Prezentare: Greg o iubeşte pe Steph cu adevărat, chiar dacă nu crede că e cea mai frumoasă femeie din lume. Steph vede însă altfel lucrurile când vine vorba de ea însăşi...
O piesă despre cât de imposibilă poate fi dragostea când nesiguranţa şi lipsa de încredere în tine şi în cel de lângă tine pun stăpânire pe oameni.
Premii: Andreea Grămoşteanu: premiul pentru cea mai bună actriţă (festivalul Undercloud 2013)
 
DUMINICĂ, 06 OCTOMBRIE 2013:
Ora 19.00, Teatrul Apropo
Sfârşit. Work in Progress de Robert Bălan (independent)
cu si de: Robert Balan
Producător: Asociatia Art No More. Cu sprijinul Lorgean Theatre si Teatrului 7
Durata: 40 min
Am 34 de ani şi am început să folosesc tot mai des expresia "pe vremea mea". Am inceput să dau sfaturi atunci când nu mi se cer, să iau tot mai multe pastile şi leacuri băbesti, să mă culc devreme. Am început sa mă gândesc că ar trebui sa devin "om responsabil".
Spectacol recomandat persoanelor peste 30 de ani.

Ora 20.00, Godot Cafe Teatru
LSD Theatre Show după Christopher Durang (Doctors Studio)
Distribuţie: Isabela Neamţu, Matei Chioariu
Live sound design: Rufi / Scenografia: Marian Vasii
Regia: Horia Suru
Durată: 1h35 (fără pauză)
Laughing. Seeking. Dreaming. Trei etape ale unei căutări.
LSD Theatre Show este spectacolul strălucitor şi zgomotos al căutării unei priviri înţelegătoare în masa inertă a ochilor goi ai societăţii. O societate în care ni se cere să funcţionăm cuminte şi uniform după reguli stabilite mereu de alţii, mereu cu mult înainte să ajungem noi aici, mereu mai înţelepţi şi mereu având Dreptatea, sau pe Dumnezeu sau Legea de partea lor. "Spectacolul de la Godot este zgomotos şi dinamic ca un show TV adevărat" (Oana Stoica, Dilema Veche).
Piesa lui Christopher Durang urmăreşte derapajul psihic al unei femei isterizate de uniformizarea prin consum şi al unui bărbat care nu-şi poate stăpîni furia, în ciuda practicilor gîndirii pozitive pe care le aplică. Instabilitatea lor este în mai mare măsură emoţională decît psihică, mecanismul urban le fragilizează afectele pînă devin un pachet de nervi.
Premii: Matei Chioariu a primit Premiul pentru cel mai bun actor (Festivalul de Teatru Independent UnderCloud 2013).
Producţia: Doctor's Studio 2013
* Ora 22.00, Godot Cafe / SubScena
Închiderea Festivalului. Festivitatea de Premiere. After Party

La evenimentele marcate cu * intrarea este liberă.
 
La spectacole intrarea este generală în baza unui bilet de 10 lei. Rezervările la spectacole se pot face pe adresa: [email protected] sau la numerele de telefon: 0726 878 371 / 0747 065 250.

Biletele trebuie achiziţionate cu minim 24 de ore înainte de data spectacolului şi se pot ridica de la punctele de vânzare situate la Godot Cafe Teatru (str. Blănari Nr. 14) şi Teatrul Apropo (str. Foişorului Nr. 160) în fiecare zi începând cu data de marţi 24 septembrie, între orele 12.00 - 18.00.
 
Juriul de Premiere al Festivalului este alcătuit din: dna. Coca Bloos, actriţă; dna. Roxana Crişan, Talent Manager MediaPro; dl. Eugen Gyemant, regizor, câştigător al premiului pentru regie în cadrul ediţiei anterioare a Bucharest Fringe. Juriul va acorda şapte distinctii: premiul pentru cel mai bun spectacol, cea mai buna regie, cea mai bună scenografie, premiul special pentru debut, premiul de originalitate, premiul pentru cel mai bun actor şi pentru cea mai bună actriţă.
 
Maratonul Teatrului Independent "Bucharest Fringe" este un proiect iniţiat şi organizat de Asociaţia TEATRUL.RO, finanţat de Administraţia Fondului Cultural National şi UNITER.

0 comentarii

Scrieţi la LiterNet

Scrieţi o cronică (cu diacritice) a unui eveniment cultural la care aţi participat şi trimiteţi-o la [email protected] Dacă ne place, o publicăm.

Vreţi să anunţaţi un eveniment cultural pe LiterNet? Îl puteţi introduce aici.

Publicitate

Sus