Home

Home
Cititi-ne pe FacebookUrmati-ne pe TwitterFeed RSS gratuit

Spacer

Agenda LiterNet  Sageata  Ştiri  Sageata  Festivalul de teatru tânăr Ideo Ideis, 2013

Promisiunile ALTERNOPEDIA


Comunicat de presă

decembrie 2013
TextText mai micText mai mare
Versiune imprimabila Adauga cu AddThis
Alternopedia lansează astăzi 3 decembrie 2013, Promisiunile Alternopedia, prima campanie de comunicare a noului brand al Asociaţiei TETA. Campania a fost inspirată şi gândită alături de unul dintre participanţii la program şi se bucură de implicarea organizatorilor şi a trainerilor Alternopedia.

Alternopedia este un program de explorare personală care foloseşte tehnici teatrale şi exerciţii specifice pregătirii unui actor pentru a-i aduce pe participanţi mai aproape de ei înşişi. Este deschis oricărei persoane peste 14 ani, cu sau fără pregătire în domeniul artistic, şi se întâmplă în Bucureşti, săptămână de săptămână.

Demarat în luna octombrie 2013, Alternopedia reprezintă o continuare organică a Festivalului Naţional de Teatru Tânăr IDEO IDEIS, evenimentul pe care Asociaţia TETA îl organizează de 8 ani la Alexandria.
 
Ca structură, Alternopedia înseamnă 2, 4, 6 sau 8 luni de recreaţie inspirată de teatru, organizată în 4 module diferite, care trebuie urmate progresiv (autocunoaştere, lucru în echipă, improvizaţie şi interpretare). Fiecare modul se desfăşoară pe durata a 7 săptămâni şi include 8 întâlniri: 7 ateliere de dezvoltare personală prin tehnici teatrale, fiecare a câte 3 ore, cu un trainer-actor (Sabina Brânduşe, Alexandru Pavel, Adrian Nicolae şi Alin State); 1 atelier tematic (teatru-dans cu Florin Fieroiu, scrimă & stage combat cu Florin Kevorkian, muzică & ritm cu Andrei Robin Proca, actorie de film cu Andi Vasluianu). În plus, la finalul modulului fiecare participant are ocazia să intre în dialog cu unul dintre susţinătorii proiectului (Marius Manole, Cătălin Ştefănescu, Vlad Zamfirescu şi Medeea Marinescu), în cadrul unui masterclass, marca Alternopedia.

La începutul lunii decembrie 2013 prima generaţie de alternopezi a terminat primul modul al programului, pregătindu-se pentru cel de-al doilea în ianuarie 2014.
"Am venit la Alternopedia într-o căutare de acel 'eu' pe care l-am uitat poate cândva în copilărie. Puţin sceptic la început, am fost surprins de ce energii şi descoperiri au fost la ateliere, cât de diferiţi eram de la săptămână la săptămână. Încă nu l-am gasit pe 'eu', dar parcă plec altfel după fiecare atelier." (Vlad Teioşanu, alternoped în modulul I)

Campania de comunicare a fost realizată cu sprijinul unuia dintre participanţii la program, Bogdan Theodor Olteanu, Managing Partner al agenţiei Bortun Olteanu. Execuţia campaniei a fost realizată in house, de către organizatorii şi trainerii Alternopedia. Shootingul şi teaserele video sunt semnate de fotograful Adrian Bulboacă, iar grafica de designerul Adriana Guţă.

Vezi teaserul campaniei aici: http://vimeo.com/.

Pornind de la insight-urile propuse de trainerii programului, campania se axează pe 3 dintre obiectivele Alternopedia: autocunoaştere, încredere în sine şi relaxare corporală.

"Îmi conştientizasem de ceva timp deja nevoia de a-mi dezvolta creativitatea, spontaneitatea şi de a fi mai degajată în lucrul cu oamenii. Eram în căutarea unor cursuri de improvizaţie şi actorie. Nu aveam niciun reper sau recomandare pe linia asta, aşa că am început să-mi fac singură research-ul, până când întâmplător mi-a sărit în ochi interviul din Sub25 cu Adi Nicolae, unul din trainerii Alternopedia. De acolo şi până la a trimite un mail nu a fost decât un vibe puternic pozitiv". (Camelia Păduraru, alternoped în modulul I)

Înscrierile în program se fac pe www.alternopedia.ro. Pe 15 decembrie 2013, între orele 15:00 şi 17:00, orice persoană interesată este aşteptată la atelierele deschise Alternopedia, pentru un demo gratuit al experienţei. Mai multe detalii pe www.alternopedia.ro sau www.facebook.com/alternopedia.
Pentru mai multe informaţii vă rugăm să accesaţi www.alternopedia.ro, www.facebook.com/alternopedia sau să o contactaţi pe Andreea Borţun, andreea@alternopedia.ro.

Parteneri media: liternet.ro, SUB25, The Institute, All Hollow, ZiarulMetropolis.ro, Arte&Meserii
Parteneri: Borţun Olteanu, LadyFit, Ctrl+N, Cărtureşti, Societal, UNSR, LSRS, Vip, SSMB

Descarcă caietul-program al Ideo Ideis, 2013 aici..



 Toate articolele despre Festivalul de teatru tânăr Ideo Ideis, 2013


0 comentarii

Spacer Spacer