septembrie 2009
Pe 14 septembrie 2009, Smart FM a lansat o nouă campanie: Muzica. Mulţi o aud, puţini o ascultă.

Câţi dintre noi ascultă, pe lângă melodie, şi cuvintele unui cântec? Câţi înţeleg mesajul pe care îl aduce o piesă?

... Un personaj al lui Caragiale ne spunea într-o poveste că muzica este acel lucru care ne gâdilă urechile într-un mod plăcut. Astăzi muzica înseamnă mult mai mult.

Smart FM te va convinge, timp de 4 săptămâni, să ASCULŢI textul pieselor şi să descoperi esenţa, dincolo de formă. Queen, Louis Armstrong, Nicu Alifantis, Pink Floyd, Alexandru Andrieş şi mulţi alţii au ceva de spus... la Smart FM.

Ştiaţi, de exemplu, că The Show Must Go On a fost scris de chitaristul Brian May atunci când Freddie Mercury se pregătea să îşi ia rămas-bun de la noi? Discul Innuendo, apărut în 1991, a fost ultimul album oficial al formaţiei Queen şi foarte puţini ştiau de suferinţa lui Freddie. Ideea cântecului este că... spectacolul vieţii continuă orice s-ar întâmpla.

În anul 2005, un post TV a efectuat un studiu şi peste 45.000 de adulţi din întreaga Europă au declarat că acesta ar fi cântecul pe care l-ar alege pentru propria înmormântare.

Urmăreşte programele Smart FM, din 14 septembrie până în 11 octombrie 2009 şi ne vom reaminti împreună semnificaţia versurilor! Intră pe blog.smartfm.ro şi scrie povestea versurilor care ţi-au marcat existenţa la un moment dat. Fiecare dintre noi are cel puţin o amintire sau o poveste legată de o melodie şi de semnificaţia acesteia.

Ţie ce versuri îţi plac cel mai mult?

0 comentarii

Scrieţi la LiterNet

Scrieţi o cronică (cu diacritice) a unui eveniment cultural la care aţi participat şi trimiteţi-o la [email protected] Dacă ne place, o publicăm.

Vreţi să anunţaţi un eveniment cultural pe LiterNet? Îl puteţi introduce aici.

Publicitate

Sus