Redacţia Dilematix organizează: Campania electorală a Moşilor!
Ştim cu toţii că Moş Crăciun şi Moş Nicolae vor fi mereu la fel de populari şi că voi, copiii, îi veţi vota şi peste 100 de ani, însă au cîştigat deja prea multe mandate şi de prea multă vreme guvernează Sărbătorile de iarnă. De aceea, avem nevoie de un nou candidat la funcţia de Moş.
Dilematix vă propune să vă imaginaţi un posibil Moş nr. 3 (căci Moşul comunist Gerilă nu se pune şi oricum a ieşit la pensie!) şi să trimiteţi poveşti, compuneri, istorii, scrisori, mesaje şi alte texte "de campanie" care să conţină: numele Moşului, semnalmente, biografia şi activitatea sa anterioară (pe scurt), promisiunile lui electorale (dacă nu ştiţi ce sînt întrebaţi orice cetăţean cu drept de vot!). Se acceptă şi Moşii desenaţi.
De asemenea, Dilematix aşteaptă şi alte articole, pe diverse teme, inclusiv despre cărţile pe care le-aţi citiţi, pe adresa [email protected]. Aşteptăm creaţiile voastre pînă pe 9 noiembrie 2009.
Cele mai bune texte vor fi publicate şi premiate, iar Moşul cel mai Moş va fi desemnat, prin alegeri democratice, pe 29 noiembrie 2009, la Tîrgul de Carte Gaudeamus, standul editurii Adevarul Holding.
Note:
Se acceptă doar textele în format doc, docx, rtf, scrise cu diacritice şi desene în format jpg sau pdf;
Textele vor fi însoţite inclusiv de datele de contact ale părinţilor (adresa de e-mail, număr de telefon).
Precizare
Prin trimiterea de mesaje la adresa de e-mail: [email protected], expediate în scopul publicării textelor proprii, autorul şi reprezentantul legal al acestuia consimt, fără a emite nicio pretenţie de ordin financiar, ca întreg conţinutul materialului publicat în suplimentul pentru copii "Dilematix", editat şi difuzat împreună cu "Dilema veche", incluzînd lucrări scrise, desen, grafică, fotografie tematică, pictură, schiţe şi orice alte date primate (enumerare exemplificativă, nu limitativă), devine proprietatea intelectuală a SC Satiricon SRL, care îşi rezervă toate drepturile legate de exploatarea, copierea, distribuirea totală sau parţială a conţinutului apărut în paginile publicaţiei sale. Transferul proprietăţii se realizează în mod automat în momentul expedierii textului prin intermediul poştei electronice.