România Liberă / iunie 2004
British Council şi Graffitti BBDO au lansat concursul “Drum cu publicitate”, destinat tinerilor cu vârste sub 26 de ani care nu sunt angajaţi în agenţii de publicitate. Până pe 31 iulie 2004, cei care vor să participe trebuie să completeze un formular aflat la adresa www.graffitti.bbdo.ro, unde se găseşte şi tema concursului, “Pune-te în mişcare”. Câştigătorul concursului va participa la festivalul de publicitate “Golden Drum”, care va avea loc în octombrie la Portoroz, Slovenia. Trei tineri, clasaţi pe primele locuri, vor face o lună de practică la Graffitti BBDO, cu posibilitatea continuării colaborării. Juriul, format din specialişti în domeniu, va nota propunerile după criteriile de originalitate a ideii creative, de simplitate a acesteia şi de relevanţă a mesajului pentru obiectivul de comunicare anunţat. Concursul are lor în cadrul festivalului uk-ro, organizat de români şi britanici.

0 comentarii

Scrieţi la LiterNet

Scrieţi o cronică (cu diacritice) a unui eveniment cultural la care aţi participat şi trimiteţi-o la [email protected] Dacă ne place, o publicăm.

Vreţi să anunţaţi un eveniment cultural pe LiterNet? Îl puteţi introduce aici.

Publicitate

Sus