240 de bloggeri au fost admişi în ediţia a doua a campaniei online vALLuntar 2013 "Mai multe cărţi, mai multe şanse", prin care Grupul Editorial ALL încurajează lectura şi voluntariatul. Campania este sprijinită de ROMSILVA. În 2013, bloggerii participanţi la campanie vor primi câte un copac pentru 15 comentarii la recenzia publicată pe blogul lor la o carte ALL.
În perioada 4-17 februarie 2013 Grupul Editorial ALL a pus gratuit la dispoziţia fiecărui blogger câte două cărţi la alegere de pe www.all.ro. El trebuie să le citească şi să îşi scrie părerea despre cărţi pe blogul personal. Dacă o recenzie are mai mult de 15 comentarii, celelalte comentarii se vor cumula cu comentariile de la alte recenzii, de pe alte bloguri, şi la 20 de comentarii, o echipă a Grupului Editorial ALL va planta încă un copac într-un loc ales de ROMSILVA.
"Numărul mare de participanţi şi entuziasmul lor ne demonstrează că oamenii sunt dispuşi să investească timp şi energie în proiecte care să sprijine comunitatea, şi că astfel de iniţiative ar trebui să vină mai des din partea companiilor. Le mulţumim tuturor celor care s-au alăturat campaniei vALLuntar şi tuturor celor care o promovează pe canalele media şi social media. Sperăm să plantăm peste 500 de copaci!", a declarat Mario De Mezzo, CEO Grupul Editorial ALL.
Cele mai cerute cărţi din campanie sunt cele din colecţia Strada Ficţiunii (Ed. ALLFA). Pe primele trei locuri în preferinţele bloggerilor se află Fata de hârtie, de Guillaume Musso, Cheia, de Simion Toyne şi P.S. Te iubesc, de Cecilia Ahern. Campania vALLuntar continuă până pe 7 aprilie 2013 după cum urmează:
18 - 24 februarie 2013 - trimiterea cărţilor
24 februarie - 23 martie 2013 - lectură şi recenzie
25 martie - 7 aprilie 2013 - plantarea copacilor
În prima ediţie vALLuntar, din 2012, s-au implicat 150 de bloggeri, s-au citit 280 de cărţi şi s-au adunat 200 de ore de voluntariat. O echipă de angajaţi ALL a facut voluntariat în două centre alese de bloggeri: Hospice şi Policy Center for Roma and Minorities.
Partener Social Media: Blogal Initiative
Parteneri Media: Metropotam, 9am, Şapte Seri, Green-Report, Income Magazine, Hotcity, Cariere Online, LiterNet, MediaBrief.