ianuarie 2016
Emisiunea va fi difuzată zilnic, de luni până vineri, de la ora 17:00, pe site-ul www.carteadelaora5.ro, pe pagina de Facebook şi pe canalul de YouTube dedicat.

După o prezenţă îndelungată în televiziune, Dan C. Mihăilescu acceptă o nouă provocare şi se îndreaptă spre online, cu sprijinul eMAG. Astfel, începând cu 1 februarie 2016, criticul literar va prezenta emisiunea Cartea de la ora 5, difuzată începând cu ora 17:00, de luni până vineri.

Proiectul îşi propune să continue demersul început de criticul literar în urmă cu mai bine de 15 ani printr-o transformare a emisiunii şi adaptare a ei la mediul online. Prin noile canale de distribuţie, emisiunea va deveni mult mai accesibilă segmentului de public tânăr.


În cadrul emisiunii, Dan C. Mihăilescu va prezenta titluri valoroase apărute în România.
"Cartea de la ora 5 vizează acea familiaritate deopotrivă tandră şi picantă, mustos ludică, dar şi intens responsabilă, ce caracterizează tradiţionala oră a ceaiului britanic. Dacă până acum am preferat maniera catedrei, ori a vitrinei, adevărata miză o văd acum pe interacţiunea cu cititorii. Văzând, citind şi făcând", spune Dan C. Mihăilescu.
"Ne dorim ca emisiunea să intre în rutina utilizatorului de internet, astfel încât momentul zilnic de cultură să devină la fel de firesc ca orice altă activitate", declară Iulian Stanciu, CEO eMAG.

Pe toate cele trei platforme (www.carteadelaora5.ro, Facebook şi YouTube) vor fi publicate zilnic materiale video de 5 minute, în cadrul cărora Dan C. Mihăilescu va prezenta cititorilor câte o carte, iar în unele zile va avea un invitat special.

Pasionaţii de lectură vor putea alege în fiecare săptămână o carte pe care să o pună în discuţie, vor posta recenzii proprii şi vor discuta liber despre recomandări sau preferinţe de lectură.

Pentru o mai mare interacţiune cu cititorii, proiectul online va avea şi o componentă offline: întâlniri periodice în cadrul cărora vor dezbate preferinţe de lectură sau noutăţi editoriale.


Proiectul continuă demersul eMAG de a investi în educaţie şi în promovarea valorilor autentice. Printre proiectele Fundaţiei eMAG se regăsesc "Hai la Olimpiadă!", prin care sunt promovaţi elevii care obţin rezultate la olimpiadele şcolare, "Nouă ne pasă", program care susţine elevii defavorizaţi şi "140 de bătăi pe minut", proiect care promovează practicarea sportului şi avantajele unui ritm de viaţă echilibrat.

Fondat în 2001 de antreprenori români, eMAG este un pionier al pieţei de comerţ online din România şi a devenit un lider regional, cu prezenţă în Bulgaria, Ungaria şi Polonia. De 14 ani investeşte constant în servicii care ajută clienţii să salveze timp şi bani, servicii care au în spate tehnologii dezvoltate în România.

0 comentarii

Scrieţi la LiterNet

Scrieţi o cronică (cu diacritice) a unui eveniment cultural la care aţi participat şi trimiteţi-o la [email protected] Dacă ne place, o publicăm.

Vreţi să anunţaţi un eveniment cultural pe LiterNet? Îl puteţi introduce aici.

Publicitate

Sus