mai 2021
Pe 27 şi 28 mai 2021, la Timişoara, începe Linked Culture 2021 - conferinţa de management şi marketing cultural. Peste 40 de actori din lumea culturală şi artistică vor discuta despre cum putem reconstrui sectorul cultural din România şi cum va arăta drumul până în 2023, când Timişoara va purta titlul de Capitală Europeană a Culturii.

Cea de-a V-a ediţie a conferinţei va avea loc la Sala Multifuncţională a Consiliului Judeţean Timiş şi va fi transmisă LIVE pe pagina de Facebook BMagency şi pe cea a Consiliului Judeţean Timiş.

Toată conferinţa se va desfăşura în jurul subiectului arzător care e Capitala Culturală Europeană. Pentru prima oară, toţi cei 4 piloni de bază se vor întâlni pe un teren neutru, al conferinţei, unde vor discuta şi semna acorduri pentru a-şi uni cu adevărat forţele pentru 2023: mediul privat (antreprenorii şi operatorii culturali), mediul universitar, mediul instituţional cultural şi administraţia publică (locală şi naţională).

Printre invitaţii ediţiei 2021 se numără: Alin Nica (Preşedinte Consiliul Judeţean Timiş), Ada Lupu-Hausvater (Manager, Teatrul Naţional Timişoara), Alex Trăilă (Director Executiv Alianţa Producătorilor de Film din România), Alexandra-Maria Rigler (Director Centrul de Proiecte Primăria Timişoara, Arhitect), Codruţa Vulcu (Fondatoare Artmania Festival), Diana Marincu (Director Artistic Art Encounters), Edmond Lenarth (Booking Manager Electric Castle), Guido Janssens (Fondator Emagic), Ionuţ Sociu (Jurnalist cultural Scena 9), Iulia Popovici (Secretar de stat în Ministerul Culturii), Lucian Vărşăndan (Manager, Teatrul German de Stat), Otilia Ghiţescu (Fondatoare Ştiri de Timişoara, Jurnalist), Marius Chivu (Scriitor), Ruben Laţcău (Viceprimar, Primăria Timişoara), Tiberiu Dăneţiu (Director Marketing Auchan Retail România), Tudor Giurgiu (Regizor, Producător), alte autorităţi locale şi centrale şi reprezentanţi ai mediului universitar.


Conferinţa Linked Culture 2021 se va desfăşura în sesiuni de prezentări şi dezbateri, după următorul program:

Ziua 1, 27 mai 2021

ora 09:00 Timişoara 2023: Cum arată? Secţiune specială de discuţii între autorităţile locale şi centrale despre viitorul programului cultural TM2023
ora 11:00 - 12:30 Instituţii culturale publice din Timişoara
ora 13:30 Timişoara 2023: Cum se finanţează?
ora 15:00 Entertainment now: ce facem mai departe cu evenimentele mari şi cu antreprenorii în cultură?

Ziua 2, 28 mai 2021

ora 09:30 Infrastructura spaţiilor culturale. Studiu de caz: Timişoara
ora 11:15 Situaţia şi statutul artistului independent: Programe sustenabile şi pe termen lung de sprijinire a sectorului creativ
ora 13:30 Jurnalism cultural
ora 15:00 Adio, cinema!


Participarea este gratuită şi nu necesită înscriere în prealabil. Mai multe informaţii despre conferinţă pot fi găsite în evenimentul de pe Facebook: Linked Culture 2021 - Management şi Marketing cultural.

Linked Culture este o adunare între oameni creativi şi întreprinzători pentru toţi cei interesaţi de dezvoltarea sectorului cultural din România.

Linked Culture 2021 este organizat de BMagency şi Consiliul Judeţean Timiş, cu participarea Muzeului Satului Bănăţean şi Muzeului Banatului, în colaborare cu agenţia Profil.
Producător: Bogdan Cotîrţă
Parteneri: Auchan România, Hella
Partener de ospitalitate: Cramele Recaş
Parteneri media: Radio Guerrilla, Music Channel, Caţavencii, IQads, Spotmedia, WeInvent, IQads, The Institute, Liternet, Observator Cultural, Iqool, SMARK.


0 comentarii

Scrieţi la LiterNet

Scrieţi o cronică (cu diacritice) a unui eveniment cultural la care aţi participat şi trimiteţi-o la [email protected] Dacă ne place, o publicăm.

Vreţi să anunţaţi un eveniment cultural pe LiterNet? Îl puteţi introduce aici.

Publicitate

Sus