Autorul Emanuel Pârvu pe care îl descopeream în Sectorul S, spectacol jucat la Green Hours şi nominalizat pentru debut la Premiile Uniter, îl regăsim la Teatrul Foarte Mic cu Şi noi, şi ea... semnat împreună cu Oreste Teodorescu.
Subiectul este puternic ancorat în atmosfera contemporană, orice scenă poate fi regăsită cu uşurinţă în oricare bar unde merg tinerii. Parcă am avea în faţă fragmente din viaţa reală. Băiatul de bani gata este o reprezentare nefiltrată cu instrumentele dramaturgului. Introduce un limbaj al străzii ce dă culoare personajelor fără a pica spre vulgaritatea des întâlnită în piesele dramaturgilor tineri. Seducătorul este un Don Juan naiv şi fără succes, la limita ridicolului nu mai păstrează nimic din legendarele caracteristici. A trecut timpul romantismului pentru că amorul înseamnă SIDA, răzbunare, fantezii sexuale. Nu avem de-a face cu un urmaş al Marchizului de Sade în cazul Bolnavului, ci cu un impotent care clocoteşte de suferinţă şi ură.
Planul sensibil al acţiunii este apariţia sublimă a unei femei care asistă la tot spectacolul oferit de cei care vor "s-o agaţe" fără a participa sau protesta cu nimic. Este o construcţie simplă a misterului pentru ca în finalul spectacolului să fie introdus elementul surpriză: femeia este imobilizată într-un scaun cu rotile. Morala esenţelor şi a aparenţelor poate oferi reprezentaţiei o mulţime de sensuri.
În plină comedie, asistăm la un final de o seriozitate care ne pune pe gânduri. Ar fi păcat ca regizorul Emanuel Pârvu să nu conducă spectacolul şi actorii (Dan Condurache, Şerban Pavlu, Oreste Teodorescu, Constantin Diţă, Raluca Rusu, Adriana Titieni şi Răzvan Oprea) în această zonă.