Cruella DiAvol revine, iar gîndul de
a-şi completa garderoba cu haina din piele de dalmaţian
n-a părăsit-o. Doar că, de data asta, vrea şi o glugă... Acest
sequel regizat destul de aproximativ de cel căruia îi datorăm
Tarzanul animat
de-acum un an e, pe undeva, echivalentul canin al lui
Gone in 60 de seconds: ce conta că acolo povestea era de doi lei, cînd maşinile de pe ecran erau de 2 milioane de dolari? La fel şi aici: ce contează că tragerea la tema primei serii e căznită şi doar arareori amuzantă, cîtă vreme căţeluşii,
mînca-i-ar mama, sînt drăguţi,
cuţu-cuţu... Chiar aşa: ce mai contează că Glenn Close (altminteri fabuloasă în rol) e tăvălită prin făină cîtă vreme
splendidele-i toalete bicolore rămîn, prin contract, în garderoba actriţei
(mă-ntreb însă unde le poartă, totuşi?) Sau că Depardieu, în
nota-i deja clasică de cabotinism, e băgat cu capul în veceu? O merită cu vîrf şi îndesat. Păcat de acea imagine, cu adevărat antologică, a Londrei pătate digital.
102 DalmatiansRegia: Kevin Lima
Cu: Glenn Close, Gérard Depardieu