martie 2011
Festivalul George Enescu 2011
Ca şi la ediţia din 2009, CNN şi Euronews au ales să sprijine şi în 2011 Festivalul şi Concursul Internaţional "George Enescu" prin campanii de promovare. Astfel, în perioada 1 noiembrie 2010 -  6 februarie 2011, CNN a asigurat vizibilitatea evenimentului prin difuzarea unui număr de 345 de spoturi în reţeaua CNN care acoperă Europa, Orientul Mijlociu şi Africa. Campania a avut şi o componentă online prin bannere pe CNNIntl.com, CNN.com,   CNNMoney.com.

Începând cu vineri, 25 martie 2011, Euronews va asigura promovarea festivalului timp de 9 săptămâni, prin 14 spoturi pe săptămână, vizibilitate online, cât şi menţionări speciale în emisiunile Rendez-vous şi Le mag. Spotul a fost realizat de Societatea Română de Televiziune, coproducător al Festivalului.
 
Festivalul şi Concursul Internaţional "George Enescu"
Ediţia a 20-a, 1-25 septembrie 2011
www.festivalenescu.ro
Descarcă programul Festivalului Enescu, 2011 aici..

0 comentarii

Scrieţi la LiterNet

Scrieţi o cronică (cu diacritice) a unui eveniment cultural la care aţi participat şi trimiteţi-o la [email protected] Dacă ne place, o publicăm.

Vreţi să anunţaţi un eveniment cultural pe LiterNet? Îl puteţi introduce aici.

Publicitate

Sus