Echipa proiectului a lansat campania din două motive: cel principal a fost să apelăm la public pentru a strânge bani, într-un moment în care resursele de finanţare pe care le primisem erau pe cale să se epuizeze. Dar, la fel de important, am considerat că o astfel de campanie de strângere de fonduri poate fi şi o modalitate de a face cunoscut proiectul în rândul categoriilor de public diferite. De asemenea, poate fi şi o modalitate de a "lua pulsul publicului" cu privire la proiectul nostru.
În ceea ce priveşte partea financiară, nu ne-am atins scopul - am primit până acum 325 dolari.
Cred, în schimb, că am avut un succes foarte îmbucurător în ceea ce priveşte aducerea proiectului nostru în atenţia publicului. Reacţiile şi feedbackul primite au fost foarte încurajatoare. Avem 458 like-uri pe Indiegogo www.indiegogo.com/iho, 1029 de vizualizări ale primei versiuni de trailer http://www.youtube.com/watch?
Ce am mai făcut noi în scurtul lung interval de vreme de la lansarea campaniei şi până acum?
Am călătorit la Paris unde protagoniştii filmului nostru au susţinut trei concerte. În avionul spre Paris, ne-am întâlnit cu Iulia Blaga cu care am stat la poveşti la o cafea şi care, ca urmare, a hotărât să scrie un articol despre proiectul nostru:
http://www.
De asemenea, am participat cu Iho la a şaptea ediţie a sesiunii de pitching Dragon Forum, organizată în timpul Festivalului Internaţional de Film din Cracovia, unde am câştigat un premiu pentru Cel mai bun proiect şi unde am fost invitaţi de către Institute of Documentary Film să participăm la următoarele lor ediţii ale sesiunilor de pitching.
East Silver Market şi East European Forum. De asemenea, am fost invitaţi la prima sesiune a programului de training StoryDoc desfăşurat la Atena, unde am primit un feedback foarte entuziast şi unde ni s-a oferit o bursă pentru participarea la următoarea sesiune a programului, ce se va desfăşura la Leipzig în octombrie 2012 şi se va finaliza cu trei runde de pitching.
Ultimele 39 de zile ne-au învăţat multe lucruri şi credem că am făcut paşi importanţi pentru finalizarea proiectului. Dar, pentru că încă avem nevoie de ajutor, nu e prea târziu să participaţi şi dumneavoastră la acest demers. Pe Indiegogo, puteţi dona orice sumă de bani, oricât de mică. În schimbul donaţiei, veţi fi recompensat/ă în felul următor:
Pentru 10 dolari vi se mulţumeşte pe genericul filmului şi pe site-ul nostru - www.iho.film-documentar.ro; pentru 25 dolari, donatorii vor primi recompensa de mai sus plus un set de fotografii; pentru 50 dolari recompensa de mai sus plus mai multe melodii polifonice care nu vor intra in film; pentru 100 dolari recompensa de mai sus plus un DVD cu filmul; pentru 150 dolari recompensa de mai sus plus un poster cu filmul şi o întâlnire cu echipa proiectului; pentru 250 dolari recompensa de mai sus plus o mulţumire pe genericul filmului la secţiunea "Donatori Iho"; pentru 500 dolari recompensa de mai sus plus un DVD cu material extra care nu a fost folosit in film; pentru 1000 dolari recompensa de mai sus plus un DVD special cu material filmat de echipa în Dobrogea în perioada de scouting, când am filmat mai multi interpreţi de muzică aromână; pentru 5000 dolari recompensa de mai sus, plus creditul de Producător Asociat al filmului; în fine, pentru o donaţie de 10.000 de dolari se poate obţine recompensa de mai sus, plus o întâlnire specială cu personajele filmului chiar la ei acasă în Cogealac şi vă asigurăm că acesta este într-adevăr un lucru nepreţuit! :)
Mai este timp pînă pe 29 iunie 2012:)!
Întreaga echipă a proiectului vă mulţumeşte:
Bogdan Pălici - producător
Marius Beşu - cinematographer
Alexandru Radu - editor
Eliza Zdru - regizor