Juriul ediţiei 2017, a treia a evenimentului, a fost format din Tomer Heymann, regizor, Mayo Rodriguez, directoarea festivalului Bestias Danzantes din Chile, şi Florin Fieroiu, unul dintre cei mai cunoscuţi coregrafi români.
În competiţia internaţională, cel mai bun film a fost desemnat The Line, regizat de Adrien Ouaki şi Nathan Cahen, al cărui coregraf este Adrien Ouaki. Scurtmetrajul, pe care juriul l-a premiat "pentru complexitatea expunerii cinematografice, dublată de un limbaj de mişcare puternic care susţine ideea filmului", a primit şi un cec în valoare de 1.000 de euro.
O menţiune a revenit peliculei 2-28, realizată de Florent Schwartz, regizor şi coregraf, care scoate la iveală efectele instaurării cultului personalităţii generalului Chang în Taiwan. Scurtmetrajul a fost premiat "pentru explorarea unui subiect sensibil din punct de vedere politico-social, într-o manieră inteligentă şi, pe alocuri, ironică".
Premiul pentru inovaţie, în valoare de 500 de euro, a fost acordat peliculei To the Ends of the Fingertips, regizată de Roswitha Chesher. Filmul "reuşeşte să creeze situaţii inedite, corpuri şi atmosfere noi, cinematografia şi mişcarea conlucrând la generarea unor momente de stranietate şi suspans", potrivit juriului.
Menţiunea pentru inovaţie a fost oferită scurtmetrajului We No Longer Wait for Barbarians, regizat de Alain El Sakhawi, care a semnat coregrafia alături de Collettivo QBR. Filmul creează o poveste "jovială şi tensionată, prin modalitatea de jonglare cu spaţiul, mişcarea camerei de filmat şi montaj".
Preferatul publicului a fost Mourning, de regizorul şi coregraful Réka Szabó, film care a primit şi un premiu de 500 de euro.
Titlul de cel mai bun film românesc şi un premiu în valoare de 1.000 euro oferit de Institutul Cultural Român au fost acordate peliculei Golden Boi, regizată de Corina Andrian, la care au colaborat coregrafele Maria Beatrice Tudor şi Mariana Gavriciuc. Golden Boi a fost premiat pentru "modalitatea în care elementele cinematografice creează un spaţiu intim între corpuri şi reuşesc să schimbe perspectiva asupra spaţiului".
În plus, juriul a acordat o menţiune pentru cel mai bun film românesc. Ea a revenit peliculei Fly on, de Dragoş Istvan Roşu, Luiza Comşa şi Tudor Panduru, coregrafi - Dragoş Istvan Roşu şi Luiza Comşa, "pentru aportul pe care cinematografia îl aduce dansului".
Proiectul Never Ending, de Laura Andrei, a câştigat pitch-ul [CO]LAB, datorită potenţialului ideii sale "de a se transforma într-un film de dans care întâlneşte criteriile genului".
Bucharest International Dance Film Festival este un proiect cultural organizat de Asociaţia Tangaj Dance, finanţat de Primăria Municipiului Bucureşti prin ARCUB - în cadrul programului cultural "Bucureşti Oraş participativ", cofinanţat de AFCN - Administraţia Fondului Cultural Naţional, cu sprijinul Centrului Naţional al Cinematografiei şi al Institutului Cultural Român.
Parteneri: Cinema Elvira Popescu (Institutul Francez din România), Centrul Naţional al Dansului Bucureşti, Muzeul Naţional de Artă Contemporană, Ambasada Israelului, Ambasada Spaniei la Bucureşti, POINT Cultural Hub şi Gallery, Deschis Gastrobar, Anav, Brigada de Voluntari, Colorgrade, Crama Histria.