Tony Scott nu terminase de montat Domino cînd Domino Harvey a fost găsită moartă, înecată în baie. Asta se întîmpla anul trecut, la începutul lunii iulie. Domino Harvey a fost personajul real de la care a plecat regizorul ca să-şi facă videoclipul de două ore şi un sfert, în maniera sa căutată, determinîndu-te să scotoceşti după Colebil după primul sfert de oră. Intrigă ca o armătură subţire de sîrmă care să susţină o suprastructură de efecte şi efectuţe, montaje (sic) încălecate şi în urma acului, dar în mijlocul căreia (al intrigii) să stea, ca o bomboană, un sentiment frumos, o atenţie, o lacrimă.
Domino Harvey a fost fiica actorului britanic Lawrence Harvey, care a murit cînd ea era mică. Mama a trimis-o pe la diverse internate, încît a crescut foarte băieţoasă şi agresivă. A fost dată afară din şcoală şi aşa mai departe. La un moment dat a fost şi model, dar s-a lăsat de meserie pentru a deveni vînător de recompense, unul foarte bun. Tony Scott a fost, după cum declară, fascinat de personalitatea acestei femei, dar într-atît de fascinat încît, făcînd un film despre ea, i-a modificat viaţa (printre altele lucrînd la orientarea sexuală, lucru care pe Domino Harvey a umplut-o de draci). Pe urmă, Scott nu pomeneşte nimic de problema lui Domino Harvey cu drogurile. De altfel, se pare că ar fi murit în momentul în care se punea problema închiderii ei pentru posesie şi trafic de droguri.
Filmul e, după cum spuneam, o chestie superkitchioasă şi căutată, un fel de jumătate de True Romance, dacă vreţi (adică numai cu personajul feminin), dar fără legătură cu True Romance. Nu ar fi atît de deranjant pînă la urmă dacă în el n-ar fi vorba de un om care a trăit, şi nu de un erou fictiv. Consider că îi datorezi ceva onestitate omului ăluia, nu numai pentru că i-ai cumpărat drepturile. Mă rog, dacă stau să mă gîndesc, nici dacă ar fi fost filmul onest şi kitchios, şi tot n-ar fi rezolvat problema. Dar fiindcă e zece seara şi sînt obosită, mă enervează foarte tare Tony Scott pentru că n-are stil, însă ţine al naibii să dea impresia că are.