Editura Vellant lansează în România Manual de branding, cea mai recentă carte a unuia dintre părinţii brandingului modern - Wally Olins. Lansarea va avea loc joi, 9 aprilie 2009, ora 19, sub_cărtureşti (Librăria Cărtureşti, Str. Arthur Verona, nr. 13-15)
Pasionaţii de branding vor avea ocazia să discute alături de Aneta Bogdan, Managing Partner la Brandient, despre cum se construieşte un brand şi cum pot fi aplicate în România regulile prezentate de Wally Olins în Manual de branding - un ghid adresat atât profesioniştilor, cât şi începătorilor într-ale brandingului.
Citiţi un fragment din această carte aici.
Wally Olins explică - în stilul său direct, oferind exemple din toată lumea - ce este brandingul, cum este creat, cum este făcut să funcţioneze şi cum este susţinut. Sunt atinse toate aspectele procesului, de la dezvoltarea "ideii specifice", crearea numelui şi designul logoului la lansarea şi managerierea unui program de branding de succes. Pas cu pas, Olins ne conduce de-a lungul "liniei de asamblare" a unor branduri celebre precum Apple în Statele Unite, Mitsubishi în Japonia, Repsol în Spania, Daimler în Germania sau Lloyd's în Marea Britanie.
Mulţi vorbesc despre branding, dar foarte puţini ştiu cum se face. Wally Olins ne prezintă, din perspectiva unui adevărat cunoscător, regulile de bază pentru succesul în branding în secolul al XXI-lea.
Wally Olins este unul dintre cei mai influenţi şi experimentaţi profesionişti în domeniul identităţii corporatiste şi al brandingului. Preşedinte şi co-fondator al firmei Saffron Brand Consultants, Olins este unul dintre marile nume ale istoriei brandingului modern. A oferit consultanţă în identitate şi branding unor companii comerciale de top, precum 3i, Renault, Repsol, BT, Volkswagen, Tata şi Lloyd's Londra, dar şi guvernelor Portugaliei, Poloniei sau Marii Britanii.