Asta, la Cehov. La Bulandra, Vlad Ivanov, interpretul rolului principal, ne oferă, şovăielnic, un Ivanov moale, un pic trist, un pic supărat şi prea ritos în momentele dramatice. Alexandru Pavel, în rolul doctorului Lvov, are un joc declamativ răstit, aşa încît, la final, momentul provocării devine lipsit de tensiune. Mirela Oprişor (Anna Petrovna, bolnava soţie a lui Ivanov) - aceeaşi monotonie, indiferent că personajul e într-un moment de resemnare sau de încercare de seducţie, şi aceeaşi lipsă a dozării. La Ioana Anastasia Anton, lipsa fineţii şi ţipatul excesiv (dacă există aşa ceva) pot fi puse pe seama lipsei de experienţă. Ceea ce nu putem spune însă despre Marius Chivu.
Pe drumul cel bun al construcţiei personajelor sînt Dana Dogaru, Radu Amzulescu şi Ana Ioana Macaria (chiar dacă interpreta Babakinei îşi mai "uită" uneori personajul într-o singură "notă"). Dinamismul vine de la Marius Manole, cu unele scurte derapaje de nehotărîre asupra caracterului veros, de businessman fără capital, al lui Borkin. Iar bucuria vine de la Victor Rebengiuc, în prima parte a spectacolului, căruia i se alătură Cornel Scripcaru, în a doua. Fin, cu explozie, atunci cînd trebuie, cu emoţie suprimată, atunci cînd se cere, cu măsură, cei doi actori îşi conturează personajele astfel încît să fie veridice. Îl credem pe contele lui Victor Rebengiuc şi cînd îşi plînge de milă, şi cînd e nesimţit din plictiseală sau antisemit, şi cînd îşi regretă răutăţile. Îl credem şi pe Lebedev al lui Cornel Scripcaru, fost tînăr progresist devenit un beţiv patetic, aflat sub strictul control al unei neveste obsedate de bani, scîrbit de oamenii care-l înconjoară, dar care încearcă, totuşi, să rămînă normal. Şi, toate astea, fără a uita nota amuzantă pe care personajele lor o au, pentru că aşa e Cehov.
Totuşi, e prea puţin pentru un spectacol care, cu tot cu pauză, durează trei ore şi trei sferturi. Nu e cool, ar zice Borkin.