La Sala ArCuB, Damm va proiecta şi va vorbi despre cele mai de succes clipuri publicitare şi secvenţe din pelicule de lungmetraj realizate de celebra companie, în palmaresul căreia se regăsesc toate premiile importante din publicitate (Cannes Lions, Premiile Televiziunii Britanice pentru Publicitate, Clio, D&AD şi nu numai). Framestore este, de asemenea, câştigător al Premiilor BAFTA şi Oscar 2008 pentru Cele mai Bune Efecte Vizuale - pentru The Golden Compass. Nominalizarea la Oscarul pentru Efecte Vizuale din 2008 a fost cea de-a doua dintr-o serie de patru consecutive pentru Framestore: în 2007, britanicii au fost nominalizaţi pentru Superman Returns; în 2009 pentru The Dark Night, iar în 2010 pentru Harry Potter and the Deathly Hallows I şi II.
Printre producţiile Framestore din portofoliul lui Alexander Damm se numără clipul Coca Cola proiectat în cadrul Super Bowl - una dintre cele mai urmărite transmisiuni live, la nivel mondial, dar şi episodul poveştii celor trei fraţi din Harry Potter and the Deathly Hallows I.
Fondat în 1986 la Londra, studioul Framestore a folosit pentru prima dată computerul pentru a realiza grafică şi efecte vizuale pentru clipuri publicitare, videoclipuri, emisie TV şi seriale. Divizia de Efecte Vizuale pentru Film a luat naştere în 1994. După 1997, Framestore avea să îşi consolideze poziţia de producător de efecte vizuale de top, o dată cu preluarea Computer Film Company (CFC), una dintre primele companii specializate în producţia de efecte speciale digitale, scanarea şi transpunerea digitală, compozitare şi producţie de film animat.
În 2000, Framestore a realizat primul Digital Intermediate din Europa, pentru filmul Chicken Run, deschizând calea către folosirea pe scară largă a unui procedeu astăzi indispensabil oricărui fel de producţie publicitară sau cinematografică. Filiala din New York a companiei, situată în cartierul SoHo, deschisă pentru a putea face faţă mai bine cererilor de pe piaţa americană de publicitate, a fost deschisă în 2004. În 2008, Framestore a produs primul ei lungmetraj animat: Tale of Despereaux, nominalizat la patru categorii ale Premiilor Annie 2009 şi proiectat în cadrul secţiunii Minimest la Anim'est 2010.
Framestore şi CFC au creat efecte vizuale pentru peste 200 de lungmetraje, printre care Avatar (2009), Tinker Tailor Soldier Spy (2011), Johnny English: Reborn (2011), Salt (2010), Sherlock Holmes (2009) şi Sherlock Holmes: A Game of Shadows (2011), Harry Potter and the Half-Blood Prince (2009), Where the Wild Things Are (2008), Australia (2008), The Reader (2008) sau James Bond: Quantum of Solace (2007).
Astăzi, Framestore este cea mai mare companie de post-producţie din Europa, lucrând pentru clienţi din întreaga lume, în industria cinematografică, cea a publicităţii, televiziune, jocuri video online şi pentru console, Internet şi aplicaţii pentru telefoane mobile.
Alexander Damm, originar din Suedia, lucrează în cadrul Diviziei de Publicitate a Framestore de doi ani şi jumătate. După ce a obţinut diploma de licenţă în Computere şi Inginerie, aplicate în crearea personajelor animate 3D, a lucrat, timp de 2 ani, pentru jocuri video produse de GRIN AB. Primul său produs în echipa Framestore a fost un videoclip pentru DJ Hero, după care au urmat Harry Potter and the Deathly Hallows I şi campanii precum This or That pentru KIA sau Siege pentru Coca Cola. Recent, Alexander a condus echipa de animaţie a unor scurtmetraje pentru echipa de Formula 1 McLaren, unde a colaborat cu regizorii Chris Waitt şi Henry Trotter. Mai multe detalii despre realizările sale se găsesc pe site-ul oficial, www.dammnation.com
Abonamentele (Festival Pass), Biletele de 10 proiecţii, dar şi Biletele Individuale pentru Galele de Deschidere şi Închidere ale Anim'est 2011 s-au pus în vânzare în reţeaua Ticketfan - online, pe site-ul www.ticketfan.ro, dar şi în magazinele Flanco din toată ţara şi Librăria Engleză Anthony Frost din Bucureşti.
Cea de-a şasea ediţie a Festivalului Internaţional de Film Anim'est va avea loc în perioada 7-16 octombrie 2011 la Cinema Patria, Sala ArCuB, Cinema Union şi Club Control din Bucureşti şi în perioada 28-30 octombrie 2011 la Cinema Victoria din Cluj-Napoca. Pentru prima dată pentru un eveniment major de film din România, Anim'est va organiza o ediţie specială, la Chişinău, în Republica Moldova, în perioada 3-6 noiembrie 2011. Festivalul Internaţional de Film de Animaţie Anim'est, membrul al reţelei pan-europene Cartoon, este organizat de Asociaţia Este'n'est, cu sprijinul Centrului Naţional al Cinematografiei şi al Ogilvy.
Parteneri instituţionali: Centrul pentru Proiecte Culturale al Primăriei Municipiului Bucureşti - ArCuB, Primăria şi Consiliul General al Municipiului Bucureşti, Autoritatea Fondului Cultural Naţional - AFCN, Institutul Cultural Român, Centrul Cultural American, Japan Foundation, Institutul Polonez, Televiziunea Poloneză, Institutul Francez din Bucureşti, Ambasada Franţei, Centrul Ceh, Delegaţia Wallonie-Bruxelles, Centrul Cultural al Republicii Ungare
Parteneri: AXN, Sony, Groupama, F64, Canyon, Adobe, Noumax, Canon, ODS, AVIS, TNT, Senior Interactive, Mindshare
Transportator oficial: Tarom
Maşina oficială: Opel
Clubul festivalului: Ctrl-Shift
Partener media principal: Pro Cinema
Susţinut de: The ONE, Business Magazin, Mediafax.ro, gandul.info, Apropo.ro
Parteneri media: Music FM, 24FUN, Evenimentul Zilei, Cocor Media Channel, Ring, Kamikaze, Decât o Revistă, YachtExpert, Carpatair, Revista Arte şi Meserii, BeWhere!, Cărtureşti, TATAIA, OOPS Media
Parteneri media online: Cinemagia.ro, Port.ro, Hipmag.ro, ArtActMagazine, Metropotam.ro, Feeder.ro, Filmetari.com, Filmreporter.ro, Liternet.ro, Cinefan.ro, 121.ro, b365.ro, Veiozaarte.ro, Cinemazing.ro, animationmagazine.eu, tilllate.com, raluk.ro, Daazo.com
Descarcă programul Anim'est, 2011 aici..