Autoarea acestei "performanţe" este pianista italiană Stefania Santangelo. Concertul ales de solistă a fost cel în re minor, KV 466, unul dintre cele mai complexe şi dramatice ale compozitorului salzburghez. Însă, nimic din încărcătura de stări şi sentimente pe care alţi interpreţi le-au descoperit de-a lungul timpului în muzica acestui concert (compus în 1785) n-a trecut de clapele pianului, mânuite sârguincios de către Stefania Santangelo.
S-o asculţi o dată e deja prea mult, sper să nu mai fie invitată şi în stagiunea viitoare, deşi ne este prezentată ca făcând parte din "categoria soliştilor dedicaţi studiului şi vieţii competiţionale". De fapt, e vorba de nişte concursuri naţionale fără nicio relevanţă în planul competiţiilor importante. Şi acestea nu sunt, cum se crede, cele consacrate, ele şi-au pierdut de mult puterea de a lansa o carieră interpretativă. Singurele care contează în prezent sunt cele organizate pentru impresarii şi managerii unor instituţii muzicale de prestigiu. Contractul oferit de ei în urma audiţiei reprezintă un certificat de garanţie care, în majoritatea cazurilor, nu-şi pierde valabilitatea.
Cristian Brâncuşi şi Orchestra de Cameră Radio n-au avut probleme în a o acompania pe tânăra profesoară a Conservatorului "Nino Rota" din Monopoli, notele concertului mozartian erau cuminte înşirate, numai că sunau tare plictisitor.
Dirijorul şi orchestra ne-au recompensat cu Simfonia a IV-a "Tragica" de Franz Schubert. După cum remarcă şi Grigore Constantinescu în programul de sală, supranumele de "Tragica" nu se potriveşte întru totul acestei simfonii. Tragicul presupune un zbucium şi o suferinţă ce nu se întâlnesc niciodată în întreaga lor gravitate la Schubert. Muzica are, mai degrabă, un caracter nostalgic, uneori cu o tentă dramatică. Aşa au gândit şi interpreţii simfonia, în ansamblul ei, oferindu-ne o redare temperată şi riguros îngrijită.
Prima piesă a programului, aceeaşi care s-a cântat în stagiunea trecută la Ateneu, era "Triptic" de Adrian Pop. Cele trei mişcări fac parte din proiectul unei muzici de balet bazată pe teme din folclorul transilvănean.