... aţi putea să-i daţi o şansă, neglijând acţiunile secundare şi axându-vă strict pe subiectul poveştii. Încercaţi să-l înţelegeţi în linii cât se poate de mari. În felul ăsta, vă veţi putea explica o serie de detalii anterioare.
... aţi putea să-i daţi o şansă, încercând să vedeţi mesajul de adâncime al poveştii şi debarasându-vă, de fapt, de modalitatea scenică defectuoasă în care el e transmis.
... aţi putea să-i daţi o şansă, încercând să înţelegeţi că orice viziune artistică este legitimă şi, în limitele genului ei, poate fi excelentă. Uitaţi tot ceea ce aţi văzut până în acel moment. Incompatibilitatea între aşteptările voastre şi viziunea regizorului trebuie depăşită, de fapt, de către voi.
... aţi putea să vă resemnaţi, evitând, totuşi, "să daţi vina" pe ceea ce vedeţi în mod direct. Şi anume pe actori. Ei sunt, să zicem, executanţii cuminţi ai unei viziuni. Dacă există vreo vină artistică a ansamblului, atunci ea aparţine în principal autorului acelei viziuni, adică regizorului.
... aţi putea să nu aplaudaţi. Sau, eventual, să aplaudaţi simbolic, în semn de minim respect pentru munca actorilor, a scenografului, a compozitorului, a luminiştilor, a sunetiştilor, a garderobierilor.
în curând, despre spectatori cu acte în regulă