Home

Home
Cititi-ne pe FacebookUrmati-ne pe TwitterFeed RSS gratuit

Spacer

Agenda LiterNet  Sageata  Anunţuri  Sageata  Articole diverse

Reactor de creaţie şi experiment lansează campania Multe întrebări şi câteva răspunsuri posibile într-o stagiune dedicată dialogului cu publicul


noiembrie 2018
TextText mai micText mai mare
Versiune imprimabila Adauga cu AddThis
Campania de materiale vizuale iniţiată de Reactor pune întrebări provocatoare locuitorilor clujeni, legate de viaţa lor socială, politică şi personală. Afişele sunt vizibile în oraş din data de 29 octombrie 2018.

 

Reactor de creaţie şi experiment este un spaţiu cultural clujean cu diverse identităţi: un teatru independent, un spaţiu de concerte şi de expoziţii, dar şi o mică bibliotecă cu cărţi despre artă şi teatru. În spectacolele produse aici, artiştii de la Reactor îşi doresc să iniţieze o discuţie atât despre teme sociale şi politice, cât şi despre cele artistice şi personale. În campania lor, lansată în data de 29 octombrie 2018, Reactor se adresează publicului larg clujean care se plimbă zi de zi în oraş. Afişele, stickerele şi semnele de carte ce se pot regăsi pe panourile publicitare ale oraşului şi în diferite cafenele şi librării, prezintă întrebări provocatoare, precum: De câţi bani e nevoie ca să se întâmple un miracol? sau Cum ar fi viaţa ta fără internet? Întrebările sunt, pe de o parte, legate de spectacolele produse de Reactor şi temele abordate în acestea, pe de altă parte, ele îndeamnă privitorul să-şi formuleze propriul răspuns la fiecare dintre ele. Prin campania "Multe întrebări şi câteva răspunsuri posibile", Reactor speră să inspire locuitorii oraşului în a gândi reflexiv şi critic despre fiecare aspect din viaţa lor de zi cu zi. Totodată, această abordare se reflectă şi în spectacolele jucate pe strada Petőfi Sándor numărul 4.


Pentru a-şi împărtăşi răspunsurile şi părerile despre campanie, clujenii sunt invitaţi să exploreze oraşul pentru a găsi afişele, semnele de carte şi stickerele, să le facă o poză şi să posteze răspunsul propriu, urmat de hashtag-ul #reactor.

 

Campania face parte din proiectul Reactor Lab, care a inclus de asemenea o stagiune de spectacole în perioada septembrie-noiembrie, discuţii cu publicul după fiecare spectacol, un atelier de mediere culturală dedicat publicului şi ateliere de dezvoltare artistică a echipei Reactor. Proiectul include de asemenea o cercetare sociologică a publicului Reactor, din aceeaşi dorinţă de a-i înţelege pe oamenii care participă la evenimentele propuse de spaţiul cultural şi de a veni în întâmpinarea nevoilor şi dorinţelor acestora. Reactor Lab este co-finanţat de Administraţia Fondului Cultural Naţional. AFCN nu este responsabilă de conţinutul proiectului sau de modul în care rezultatele proiectului pot fi folosite. Acestea sunt în întregime responsabilitatea beneficiarului finanţării.
Parteneri: Cărtureşti Cluj, Librarium Universităţii, Bookstory, Sisters Cafe.
______________________________________________
Mai multe detalii despre Reactor puteţi găsi pe www.facebook.com/ReactorCluj, pe site-ul www.reactor-cluj.com şi pe pagina de Instagram www.instagram.com/reactor.cluj.





0 comentarii

Click pentru a mări imaginea


Resurse

 Alte articole de Comunicat de presă


Alte articole

 Bacchae - meta-teatru în ritmuri iambice , Roxana Pavnotescu
 O fabulă despre curajul de a-ţi îndeplini dorinţele - Motanul încălţat la Opera Comică pentru Copii, Iulia Toea-Mureşan
 Radio România lansează UNDEva în 28 - primul sitcom radiofonic românesc, Comunicat de presă
 File din anul împlinirilor româneşti - Ion la 70 de ani de teatru la Petroşani, Adrian Ţion
 Păcală nu-i. Noi realităţi teatrale pentru copii şi adolescenţi, Comunicat de presă
 Toate articolele despre Articole diverse


SCRIEŢI LA LITERNET

Scrieţi o cronică (cu diacritice) a unui eveniment cultural la care aţi participat şi trimiteţi-o la [email protected]. Dacă ne place, o publicăm.

Vreţi să anunţaţi un eveniment cultural pe LiterNet.ro? Îl puteţi introduce aici.


PUBLICITATE




CITIŢI-NE PE FACEBOOK


Spacer Spacer