Programele 1 și 2 se concentrează asupra documentării de către Saab a războiului civil libanez, de la începutul acestuia până la deznodământul său în deceniul următor. Văzute în succesiune, puterea lor de a exprima forța distructivă a războiului și rezistența vieții este egalată de progresul artistic al abordării cinematografice a lui Saab.
Programul 3 continuă în ordine cronologică și se concentrează pe documentarea lui Saab cu privire la schimbările de regim și consecințele socio-culturale ale acestora în Egipt și Iran. Încă o dată, rigoarea obiectivă a lui Saab oferă un acces incredibil la ascensiunea incipientă a islamismului, cu o curiozitate și o sinceritate de nezdruncinat, plasând-o în centrul istoriei în curs de realizare.
Programul 4 are un triplu obiectiv, fiind un epilog al incursiunii spectatorului în opera lui Jocelyne Saab. La prima vedere, programul dorește să fie un portret colectiv și un omagiu adus femeilor militante și figurilor feminine care au fost în centrul filmografiei lui Saab de-a lungul a 40 de ani. O lectură mai atentă a filmelor și a succesiunii cronologice a acestora dezvăluie o încheiere dulce-amară care se întinde pe parcursul filmografiei sale.