După reluarea spectacolului de succes Istoria românilor pe scurt, cu Dragoș Lupău, Bogdan Gontineac și Silviu Ruști, actorii-păpușari de la Magic Puppet au pornit spre explorarea altor zone artistice, specifice profilului genului de teatru profesat. Astfel că, în preajma Crăciunului, au ajuns să pregătească mai multe scenete reunite sub titlul Krampus special edition purtând supratitlul hazliu Puppet slam. Pe miraculosul și fiorosul Krampus l-a prezentat Andreea Ajtai, cu o mâță miorlăită în brațe, executată de păpușari ca spectru fioros din arealul horror. Mâța neagră în vinerea de 13 decembrie! Sună sinistru, dar realizatorii au transformat insinuarea de groază endemică în surse inepuizabile de umor.
O mică legendă se încheagă pe loc în jurul lui Krampus. "Se spune că legendarul Krampus și-a primit numele după ce i-a provocat mamei sale cele mai groaznice crampe în timpul sarcinii". Secvența e ilustrată de Alina Neagoe și Paul Sebastian Popa, după care ingenioasa găselniță alunecă simbolic în tot felul de crampe musculare, ideologice, culturale, tradiționale, edilitare și... tranzacționale. Adică adaptate comic situațiilor, realităților conjuncturale. O perspectivă diferită asupra a ceea ce se întâmplă după moarte oferă Andreea Bolovan și Dragoș Lupău în secvența The Last Party. Debordând de energie și vitalitate se prezintă Szűcs Tamás dansând electrizat pe ritmuri de rock îndrăcit Ho ho hoes. Remarcabilă parodiere a unor realități locale se dovedește sceneta Orașul de cinci stele cu Florin Suciu și Rebeka Kolcza pe muzica lui Max Anchidin. Ironiile la adresa unor aparent greșite administrări urbane dau glas nemulțumirilor privitoare la diminuarea zonelor verzi din oraș. Ca nostalgie după verdele pierdut se cântă celebra melodie a lui Aurelian Andreescu numită simplu și semnificativ Copacul.
În cele zece minute alocate fiecărei secvențe, actorii și păpușile lor au reușit să exprime, într-o gamă umoristică susținută, atitudini încărcate de emotivitate din complexul evantai al actualității, cu oameni șocați și șocanți în manifestările lor eruptive. După ce "edilul" o angajează pe fata emotivă, în sceneta amintită, Florin Suciu revine în postură de excelent ventriloc în dialog cu iepurașul lui favorit spre amuzamentul general al publicului.